cupcakes


har bakat cupcakes för fulla muggar nu ikväll ( tar iof inte så lång tid att göra hihi )
men duktig som jag är, har även krossad choklad i så dom blir ännu mera
smarriga wohoow!
kollar på "its me or the dog" & irriterar mig kraftig på mognadsnivån
på vissa människor!
tänker dock inte nämna några namn , jag ligger väl kanske på en gradhögre, vad vet jag?
men att höra saker och ting och sedan tro på dem , det är bara bullshit.
tycker verkligen om när människor mår såpass dåligt att dom tycker
det är roligt att tracka ner på andra människor, tro illa saker om folk
som dom har kallat för "sina vänner" "bästa" vänner dessutom.
" alla vet att du har gjort det" HAHA HAHA HAHA,
OM jag nu hade gjort det, så är det nog bara jag och den andra personen
som vet det, ingen annan, så det är bara patetiskt att
sitta och skriva sånadär saker, speciellt till en människa man inte pratat
med på år och dagar, speciellt när man är en sån patetisk människa
att man knappt vet vad man själv heter, jag tycker synd om dig hjärtegullet!
men du får sprigna runt i din lilla fantasivärld och tro såna saker,
tihihi*

UPDATE YOU LATER






Kommentarer
Postat av: BFF

ÅH DEN VA SÅ GOOOOD :d JAG VILLE ATT DEN SKULLE RÄCKA FÖR EEEEVIGT !!!!!!! :(

2010-03-26 @ 00:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0