det är så underligt

Folk tar en förgivet..
ljuger och kastar skit i ansiktet på en.


Jag litar inte på människor längre,
en person som jag inte träffat på år och dagar
, det första den gör är att börja prata om sina vänner
skitsnack och saker som jag faktiskt inte har att göra med.
Är det alltid så?
Är det så med alla man känner, även dem man trodde att man
kunde lita på ?
Folk säger orden "jag älskar dig" till vänner killar/tjejer osv,
och sedan vänder dom ryggen till efter några dagar.
Vad är skillnaden när en vän gör ett misstag och den andra vännen
gör samma, fast bara den ena får ta skiten för det?
Den vännen som man ALLTID har ställt upp, den vännen som man ALLTID funnits
där för.. Som man ställt upp för mitt i natten, i tid och otid, som man har
skitit i sin älskade för.
När den man är tillsammans med åker in på sjukhuset och spyr blod?
Den vännen som man trodde var äkta, den vännen som sa orden:
Jag Älskar dig och NO MATTER WHAT kommer jag ALLTID att finnas där för dig.

Vänner som kallar sig för äkta som sedan vänder ryggen till och
litar mer på en annan människas ord än sin såkallade "bästa vän's"
Jag pallar verkligen inte mera.
Jag har bara två personer som jag litar på mer än allting annat på denna planeten
eller ja 3stycken med andra ord.
Dem vet vilka dom är, det är dem enda som jag har bråkat med,
som jag har haft SÅNA dispyter med att DOM egentligen borde vänt ryggen till,
men som faktiskt stannade KVAR för att DOM VET att vänskap betyder så mycket
mer än att man bråkar eller hör skitsnack, för dom VET att även fall jag har
varit en JÄÄVLIGT dålig människa mot mig själv och folk i min närhet,
så har jag förändrats,
dom bortser från allt skit dom hört om mig,
dom bortser från all skit dom sett mig göra,
dom bortser från all skit dom hör mig säga....
DET ÄR ÄKTA VÄNSKAP!!!
Folk som jag har känt i HELA MITT LIV, och över 6år... DET är mina vänner,
ingen annan, jag har ingen annan och jag behöver ingen annan..
Jag behöver bara dessa människor, dom som ställer upp tillbaka, dom som visar
tacksamhet..
dom som faktiskt finns där när som sagt det, dom som litar mer på mina ord än
någon random persons som fått för sig någonting!!!!
Dom som känner mig, dom vars deras ord i mina öron betyder
mer än någonting annat.
ååh vad ni betyder , ni är underbara , det finns inga som er.

Speciellt min BFF!
som vet att jag sagt illa saker, som jag gjort illa på många olika sätt, som jag har bråkat med, som har hört mycket skit under 8års tid, som sett mig göra mycket skit, som hört mig säga mycket skit, alltalltallt.. men ÄNDÅ så finns hon fortfarande kvar & det betyder mer för mig än
någonting annat. YOU ARE ALL I NEED BBY




Ni betyder ALLT för mig








Känner att jag bara babblar på om en massa onödig skit just nu.
Men ibland måste även jag få tala ut!
få släppa loss mina känslor, och eftersom min BFF sover for the moment och min älskling
är på jobbet.. och djuren inte fattar vad jag säger, så får det bli till er mina söta
10små läsare att få läsa :> !
Ni kanske inte blivit något smartare efter detta hehe,
men lite att läsa ibland när man har tråkigt e ju alltid bra att ha :P !!!





Kommentarer
Postat av: borde du veta

hej jag kanske inte är din vän hoppades på de iaf :(

2010-03-10 @ 13:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0