everything is allright

Heeeej!
som kanske sett har ja slängt upp lite bilder från i förraveckan,
kommer komma en masa biler så snart som jag fixat en ny kamera,
ska slänga upp den jag har  nu på blocket hade jag tänkt,
sedan blir det en systemkamera for the win!
den kommer jag ha massa kul med,
så då kommer bloggen bli bombaderad med bilder vill jag lova,
haha kommer ta bild på vartenda litet steg som jag tar!!

just nu:
sitter här, tar det lugnt, ska strax färga mitt hår hade jag tänkt mig,
har Dixxy i knät som snarkar så sött så sött hihi..
hoppas Bff kommer senare också , kanske lägga ansiktsmask & se
desperate housewfies & Cougar town!!
fårse fårse..


Jag i torsdags, in a way you have never seen me before,
haha inget smink, inge finkläder & absolut inget löshår i.!
wohooow SOLARIUM <3

UPDATE YOU LATER





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0