idag fyller Dixxy...

.. hela 10veckor, puss på min lilla Bebis,
det ska firas med att hon får åka buss för första gången med
mig ! wohoow ( hoppas hon håller kisset inne !!! ),
det blir en lite tripp ner till mamma hade jag tänkt,
ska ta med mina goda cupcakes som jag gjorde igår!!!
När hon kom hit då hon precis hade fyllt 8veckor vägde hon endast
4.3kg.... idag när jag vägde henne (utan mat i magen) så vägde hon hela 7kg
hon har alltså gått upp 3kg på 2veckor ( bra eller dåligt?) i min värld, BRA
eftersom hon ska bli en riktig liten biff, hon äter lagom busar lagom & sover lagom.
Vi är ute på en längre promenad varje dag, hon säger själv till när hon tröttnar
och då bär jag henne så hon inte skadar benen!
Jag är en duktig mamma SÅ DET SÅ


Min lilla underbara älskade bebiiis <3

iallafall, bby är och jobbar på Bohusskolan idag som .. HAHA... hemkunskapslärare
för 7:or & 5:or .. hoppas dom är snälla med honom, ingen vill se
en arg Emil!
efter det hämtar han upp mig och Dixxy i Nol och förhoppningsvist åker
vi mot stan för att köpa ett "barbord + barstolar" från Ikea till att ha i köket,
eftersom vi sålt vårat bord + stolar som vi har nu.... det tog för mycket plats
och ingen av oss äter.. nånsin på det bordet ändå HAHA, all mat förtärs i soffan..
nej nu ska jag ut och ta en morgon pinne & en promenixx med Bebisen...

UPDATE YOU LATER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0