nu går tiden sakta.

usch vad tiden går sakta nu, den har verkligen bara seglat iväg
som på ett hav utan vind..
Varför är det alltid så att när man längtar efter någonting går tiden så sjukt sakta??
Imorgon ska vi hämta Dixxi och jag är såå lycklig, så nervös, så glad så... hihi jag finner inga ord!

däremot när man inte väntar på någonting springer tiden iväg som
bara attans. usch på det måste jag säga, kan tänka mig att timmarna imorgon från när jag vaknar
tills jag kommer dit kommer gå sjuuuukt seeeegt.

UPDATE YOU LATER




Kommentarer
Postat av: Matilda Korjoula

så, kom igen nu tjejer!

vem har egentligen roligast?

Blondiner eller brunetter,checka in tävlingen!:*

2010-03-04 @ 18:43:48
URL: http://matildakorjoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0