ringde frisörskolan

Phju!
jag tog modet till mig och ringde till frisörskolan som jag sökt
( har lite svårt att prata med folk jag inte känner ) haha och ändå jobbar
jag inom telemarketing patetiska lilla jag ... :p
enyways, frågade lite om när man får reda på om man kommit in eller inte,
kan vara bra att veta med tanke på den summan pengar som kommer
behövas hehe. ( 85 000 ) , han sa att dom börjar ringa runt om 1-2 veckor,
nu börjar pirret i magen igen , jag hoppas verkligen att jag får komma på info möte
och sedan på intervju och efter det STARTA SKOLAN ! wohoooooow....

håll tummarna för mig bejbs ;D !

nu ska jag kial vidare, måste laga lunch inför jobbet idag,
synd på att jag la alla grönsaker ( utom EN gurka ) tillsammans med
tomater i en skål, alla mognade för fort och blev gamla , snyft 
så ingen sallad för mig, utan blir nudlar HAHA !


Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

Grrrr ;)

2010-03-10 @ 19:39:13
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0