Shoppade igår

Shoppade en väääldigt snabbis igår med BFF, blev en klänning ( som ja ångrade i efterhand och tyckte jag skulle ta den jag provade först, men gjort e gjort .. ) ett grymt armband och
en tröja med puffärmar ifrån H&M ... klänning och armband kom dock ifrån Missäy :)
tänkte köpa den pälsväst som jag så länge suktat efter , eftersom den just nu låg
REA för 250:- , nice kap, men det blidde inte så , dont know why???

enyways, har ingen bild på det jag inhandlade for the moment,
men ska fixa det också såfort min bby kommer hem och jag kan ta
en bild med hans IPHONE .. min digitalkamera e ju konstig , eller ja
mitt minneskort rättare sagt... och jag vet inte hur man lägger in bilder
från min mobil på datorn HAHA , kass är jag

menmen, vi handlade på 1½ timme i all stress.
sedan gick vi till Condecco ( stavning? ) fikade lite
och myste, efter det blev det hemåtfärd.
Och idag blev man uppsagd ifrån jobbet, skumtskumt, så det blir till
att hålla tummarna på arbetsintervjun jag ska på idag, även den
som jag ska till på fredag!


bjuder på denna grymt snaskiga bilden som togs hemma hos
Ola för någon helg sedan HAHAHAHA, fyfan..
inte alltid man kan bli snygg på bild , right?

UPDATE YOU LATER
( måste ut med Dixxy )




Kommentarer
Postat av: Liina Baby Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

mäh tönt , uppdatera om idag då -.-'



LOOOOVE YOOOOOUUUUUUUU CPCPCPCPCPCPCPCPCPCPC ;*

2010-03-11 @ 02:51:00
URL: http://liinababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0