sushi and girlstalk

Godmorgon solstrålar!
idag skiner det ingen sol i Göteborg, ( inte ännu iallafall )
jag håller tummarna och hoppas på det bästa,
eftersom jag ska med BFF och hämta ut biobiljetterna inför imorgon
lite senare, hihi...
Så det blir ännu en dag på stan med bff.

Igår åkte vi in till stan , käkade en snabb sushi
vi är så duktiga på att äta , BFF äter med kniv och gaffel
hennes tallrik ser ut som en massaker av räkor lax ris och soya,
jag äter med pinnar ( vilket inte alltid är så jätte lätt )
så jag hade soya över HELA min sida på bordet.. haha.. typiskt oss
att bara kladda ner överallt *blinkblink*



Nu ska jag äta min gurka, dricka mitt gröna te
och sedan träna YOGA, efter det promenad med hundarna,
städa lägenheten, diska, laga mat???
Fixa mig iordning och åka in till stan för att möta upp BFF, sedan följer hon med
hem hit och då blir det girls night med SEX AND THE CITY filmen, ansiktsmask & solarium..

jag är väldigt ledsen över att jag är fruktansvärt dålig på att slänga
upp bilder faktiskt ..
Men jag ska lösa det jag LOOVAR, ska bara fixa en dator sladd till
digitalkameran så löser sig allting hihi...

UPDATE YOU LATER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0