vet att jag är väldigt dålig....

på att updatera hehe.
men har blivit så nu när vi har fått den lilla valpen,
hon tar upp väldigt mycket tid, knappt så man har
tid till att sova hehe.
ena stunden sover man djupt, andra står man ute klockan 3 på morgonen
i endast vinterjacka och huttrar ihjäl sig medans
Dixxy uträttar sina behov ( men hellre ute i kylan än inne på parketten )
haha!

Vädret i Göteborg är så fruktansvärt underbart just nu,
har haft ytterdörren öppen hela morgonen, friska vindar
och sol, man vill vara ute konstant!!!
Det enda som fattas nu är att all snö försvinner och att det blir liite
mera plusgrader än vad det är nu , så man kan få på sig vårkläderna
någon gång hihi!



vill kunna gå upp till sjön ( som ligger ca1km från huset )
och sitta där med hundarna och min bby, lite vänner en grill och öl,
kunna bada och bara myysa och njuta av den svenska sommaren,
hoppas bara att den inte blir lika regnig och tråkig som förra.
Denna sommaren ska bli den absolut bästa, ska njuta av varenda
dag som jag får spendera med vännerna och min Älskliing,
förra sommaren ska bli ett minne blott ( om ens det )

UPDATE YOU LATER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0